Víme ale, že v posledních pěti letech operátor zaznamenal zhruba šestinásobný nárůst prodeje smartphonů. Zatímco před pěti lety podíl činil pouhých 12 %, dnes už si chytrý telefon domů odnese 76 % zákazníků. O poměru chytrých a hloupých telefonů připojených k síti T‑Mobile nic nesdělil. Podobně srovnal prodeje tabletů s ostatním mobilním hardwarem, kam počítá i všechny telefony, modemy nebo počítače.
Tam došlo ke skoku z 1 % v únoru 2013 na 15 % v únoru 2015. T-Mobile silný růst vlastních prodejů zaznamenal až s nástupem zařízení od Prestigia, nikoli např. s dříve dostupnými iPady. Jejich problém bude patrně v ceně. Poměr prodaných smartphonů a tabletů vycházel na 1 % pro velké placky a na 99 % pro menší placky v únoru 2013.
O dva roky později v objemu chytrých dotykových zařízení tvoří 22 % prodejů tablety, zbytek mobily. Společnost se nezapomněla pochlubit penetrací smartphonů s podporou LTE, která činí 7 %. Zatímco loni se však v objemu nových prodaných zařízení krčilo 26 % přístrojů s LTE, v únoru 2015 již LTE podporuje 75 % T-Mobilem prodaných chytrých zařízení.
Zdroj: Tisková zpráva