Trojrozměrný obraz lze dále vytvořit i z běžného „plochého“ video obsahu. Monitor totiž disponuje funkcí 2D plus depth, která pomocí speciálního softwaru dodá 2D obrazu hloubku.
Fyzicky jde o 23palcový monitor (úhlopříčka 58,9 cm) s podsvícením LED a rozlišením Full HD (1920 × 1080 px) ve formátu 16:9. Díky kontrastnímu poměru 1000:1, jasu 300 cd/m2 a odezvě 5 ms je obraz za všech situací dobře viditelný a živý.
O základní ozvučení se starají dva 1,5wattové reproduktory. Konektivitu zajišťují DVI-D vstup, rozhraní USB 2.0 a výstup AV.
Hlavním zaměřením monitoru zůstává reklamní sféra – např. prezentace produktů v reklamních kioscích, nákupních centrech atd.
Úsporná technologie SmartPower a podsvícení LED má zajistit až o 50% nižší spotřebu monitoru. Díky snímači teploty uvnitř samotného monitoru nedochází k jeho přehřívání – v případě potřeby se totiž spustí dvojitá ventilace.
V nabídce Philipsu jsou dále i 42 a 55palcové modely. Doporučené ceny jsou následující:
- 23" 49 900 Kč
- 42" 99 900 Kč
- 55" 169 900 Kč
Zdroj: TZ Philips