Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Šeptanda: PlayStation 5 už utáhne 4K při 60 fps. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 20. 11. 2018 8:08

    RedMaX

    Technicka poznamka: Vyssi rozliseni obrazu pusobi "proti" AA. Duvod je ten, ze diagonalni cara bude tim hladsi, cim vyssi rozliseni budes mit a tedy pri dostatecne velkem rozliseni neni treba caru vyhlazovat.
    Uvadi se, ze nativni neprevzorkovavane UltraHD rozliseni obrazu je vizualne velmi podobny vjem jako vyhlazovani 8x. Je teda velkou otazkou, zda-li AA pri velkem rozliseni jeste pouzivat a zda obraz ve vysokem rozliseni pri pouziti AA nevypada hur nez bez nej.

    Tim samozrejme netvrdim, ze to nemuze byt tak, ze treba stinovani na 1080p na Ultra se ti vizualne nemuze zdat lepsi nez na 4K na Medium. Je na tvurcich her, aby se s tim vyporadali a vytvorili to tak, aby zazitek byl pro uzivatele nejlepsi.