Názor k článku Šeptanda: PlayStation 5 už utáhne 4K při 60 fps od RedMaX - Pokud se jedna o nativni 4K (UltraHD), tak...

  • 20. 11. 2018 11:23

    RedMaX

    Pokud se jedna o nativni 4K (UltraHD), tak stupen pixelace objektu uz je opravdu maly, rozmazavat si hrany objektu pres AA uz se leckomu muze zdat kontraproduktivni, zuby na tom jiz videt nejsou. Tim nerikam, ze ti nemuze obraz s AA i ve 4K pripadat subjektivne lepsi. Diference obrazu je vsak velmi mala, chtel jsem rict hlavne to, ze fullHD s AA ti bere nejaky vykon a 4K ho bere zase jinde, ale s vypnutym AA se to castecne srovnava, takze pokud tu moznost 4K je, tak proc ji nevzit. Je pak jen na tvurcich PS her, aby umoznili hracum vic voleb nastaveni, coz na PC je normalni a hrac ma volby, ktere nastavi dle svych preferenci. Jestlize PS i Xbox jsou dnes zalozeny na hardwaru velmi podobnem jako na PC a i prostredi je vlastne jen nejaky silne customizovany BSD system, tak by nemelo byt problem dat hracum vic na vyber.