Na úvodní šachovnici lze vidět „aktuální“ snímky daných měst a jednoduchou grafiku s počasím a teplotou. Po klepnutí se zobrazí detailnější údaje a předpověď na další dny. A také násilně přilepenou reklamu, která bohužel neodkazuje na zajímavé atrakce v dané lokalitě, ale zobrazuje pouze obecné nabídky cestovek.
„Nové počasí jsme rozhodně nechtěli udělat jako další meteorologický server. Nabízíme servis pro každý den a snadné použití. Důraz jsme kladli na přehlednost. Navíc jsme rozšířili předpověď v dané lokalitě ze tří na osm dní,“ řekl Zdeněk Martina, produktový manažer Seznam.cz, který má počasí mimo jiné na starosti. „Použili jsme reálné fotografie daných měst. Získali jsme je buď od samotných měst, nebo našich uživatelů. Smyslem bylo servírovat lidem informace o počasí tak, aby se v nich každý snadno a rychle zorientoval a na první pohled poznal, že se dívá na předpověď pro svoje město. Doufáme, že postupem času od uživatelů získáme další fotografie měst a budeme moct naši galerii fotek dále rozšiřovat,“ dodal Zdeněk Martina.
Novou podobu dostala i mobilní verze počasí.
Zdroj: Seznam