Tak ale plný realtime raytracing prostě není a momentálně nebude, protože není hardware který to utáhne (tedy rozuměj v běžném PC). To že na tom mimo jiných dělá i Nvidia je sice hezké, ale zatím to použila jen na prakticky bezpředmětné efekty. A jak známe Nvidii tak to samozřejmě bude jen pro Nvidia karty a je tam tak velká šance, že to dopadne jako s nvidia physx.
Naproti tomu AMD stvořilo třeba Mantle, které se nakonec přetvořilo do DX12 a do rozhraní Vulkan, Což přineslo jasný a nezpochybnitelný přínos ve vývoji her. A to že Nvidia karty z toho neumí nic moc vytěžit je jejich problém.
Nemůžeš se divit, že spoustu lidí nemají Nvidii v lásce, když vše dělá jen pro sebe, zatímco AMD klidně své technologie pouští do světa pod otevřenou licencí, proto aby pozvedla vývoj 3D grafiky.
Nemluvě o nedávné prasárně od Nvidie v podobě jeho "partnerského" programu pro výrobce grafik.