Odpovídáte na názor k článku Cnews FM: Dva a půl roku s Windows 10. Jaké funkce se povedly a jaké ne? [podcast]. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
S Mantle a DX12 mimo není. AMD vyvinulo Mantle aby světu ukázalo, jak jsou moderní grafické čipy nevyužity. Technologie Mantle se díky tomu dostaly do API DX12 (Win10) a Vulkan (multiplatform...běží na Win, je v Androidu i iOS myslím). Takže v tomhle směru tu je technologickým leadrem AMD. Navíc tyto technologie jsou otevřené a tedy pro celý svět. Stejně tak FreeSync. Víš proč se FS stalo standardem, no protože je otevřený...né jako uzavřený GSync nebo GameWorks slavné NV.
A ten partnerský program NV není žádné šachové mistrovství, ale prasárna jako sviňa. Kdyby NV požádala výrobce grafik o vytvoření nové řady (třeba "ultra mega super cool gaming graphics") jen pro NV čipy, tak nikdo neřekne ani popel. Jenže oni si vyloženě řekli o zaběhnuté "značky" modelových řad a to s určitou podmínkou. Výrobci na to kývnou, protože prachy jsou vždy až na prvním místě.
Níže píšeš u "sociálkách AMD" ale sám máš AMD grafiky v rigu. Tak co tu haníš AMD?
Za problémy si můžeš sám!
GPU-Z ti na RX580 nedetekuje DX12 asi proto, že tam máš bůhví jaký BIOS. Sapphire NITRO+ RX 580 8GB: GPU-Z v.1.19.0. v recenzi na konkurenčním webu a GPU-Z v2.8.0 v mém PC detekuje DX 12(12_0)).
A že ti po instalaci nových driverů padnul hashrate (jak jsme četl v diskuzi na konkurenčním webu), za to si můžeš taky sám.
Takže se uklidni, rozdejchej to a vynadej maximálně tak sobě.
Jo a jestli chceš aby tady byl NV monopol, no tak to sorry, ale na to fakt nemám slov.