Christopher Nolan taky placal proti novym technologiim v televizich. Je to vtipny, kdyz mluvite o 60FPS, 120FPS, mooozna 240FPS a filmy mate ve 25FPS. Ale nevadi, hry x filmy jsou do urcite miry konkurence a mne nevadi, kdyz jeden z nich prejede toho druheho.
Jinak je hezky, jak nas MS zivi, ale konzole jsou daleko, aby si nevystrileli naboje, pak prijde Sony a tesne pred zahajenim prodeju se bude mluvit jen o Playstationu, taky se muze stat.
Potíž je v tom, že filmy vznikají při 24 fps a když je televize převádějí a dopočítávají mezisnímky, aby byl obraz plynulejší, vypadá to hnusně a je to proti záměru tvůrců. Pár celovečerních experimentů s HR bylo, Hobit vznikal a někde se i promítal ve 48 fps (neviděl jsem, ale četl jsem převážně negativní názor), nedávný Gemini Man se točil dokonce ve 120 fps, ale takových kin je jen pár na světě na na domácí video to v takové podobě asi nevyjde.