Lukášem zmiňovanou výhodu Xbox s plug&play externích disků beru spíše za papírovou - kdo by to ve skutečnosti dělal a proč? Nebo se z dříve vkládaných CD/DVD/BR disků s přechodem na online blížímě zpět k tomu, že budeme žonglovatr s SSD cartridgemi s nainstalovanými hrami? :-)
Co se týká zpomalování CPU/GPU u SONY tak to se mi líbí. Nevidím důvod, aby to neustále jelo na 100 %, žralo energii a topilo. Konečně se konzole blíží s tomu, co je u PC běžně 15 let. Nemyslím, že to nějak výrazněji zkomplikuje vývoj. Vývojáři budou vědět, že mohou 100 % výkon dostat pouze definovanou na omezenou dobu a následně musí zpomalit. Za mě dobrá cesta.
Jen dotaz - pokud PS4 jela vždy naplno, tak proč u některých her byla tichá a někde připománala raketoplán? To mi nějak nepasuje.
Móda se zvukem bude asi jen další buzzword. Kvalitnější prostorový zvuk bych přivítal a je podle mě hodně podceňovaný, ale kolik lidí má doma připojenou konzoli k AVR s 5.1 a víc? Většina lidí má parodii na stereo repro v TV, v lepším případě soundbar nebo stereo sluchátka s případním virtuální prostotovým zvukem. Předpokládám, že lidé budou z nového super zvuku nazvaného XYZ linoucího se z TV unešeni a adorovat ho stejně jako z Dolby Atmos z chchláků v mobilu nebo placaté TV. Bude to hlavně marketing a výplach mozků... Proč by výrobci chtěli lepší zvuk, když ho většina lidí reálně neuslyší?