Apple pro ni vyhradil rozpočet 900 tisíc dolarů, a tato investice se mu skutečně vyplatila – reklamu během přestávky Super Bowlu zhlédlo téměř 100 milionů lidí, a mnoho z nich si poté šlo koupit svůj Macintosh. Reklamní spot „1984“ se navíc neodmyslitelně zapsal do dějin reklamy a agentura Chiat/Day, která jej navrhla, si jím udělala skvělé jméno.
" width="420" height="315" frameborder="0">
Spot „1984“ se později dočkal tajného (nebo spíše interního) pokračování s názvem „Proč byl rok 1984 jako 1944“. Video bylo dlouhé devět minut a jeho příprava vyšla na padesát tisíc dolarů. Motivem byla druhá světová válka, ve které však proti sobě stálo „zlé“ IBM na jedné straně a jableční bojovníci v čele se Stevem Jobsem v roli prezidenta Roosevelta na té druhé.
Toto pokračování veleúspěšné reklamy mělo vyburcovat členy obchodních týmů Applu, kteří se setkali v roce 1984 na společné konferenci na Havaji. I když je video staré skoro už dvacet let, na veřejnost se dostalo až nyní. Vděčit za to můžeme někdejšímu zaměstnanci Applu Craigu Elliottovi, který jej poskytl webu Networkworld.com. Na něm také můžete pokračování slavné zhlédnout. Nechybí mu zábavná pointa a ani (na svou dobu) pěkné zpracování.