@janolsan
Jak chces neco vysvetlovat, kdyz to ZCELA OCIVIDNE SAM NECHAPES? Mluvil jsem snad nekde o rasterizeru, geometrii, teselaci, delta kompresi? Najdi jediny misto, kde to rikam! Fakt, jsem zvedavej.
Schvalne sem znova dam, co jsem psal: "Kazde GPU ma ruzne bottlenecks, at uz je to cache, scheduling, memory bandwidth". Kampak se tyhle dulezite veci, ktere maji zasadni vliv i na compute, z tveho postu ztratily? Nahoda to asi nebyla, co? Spis se ti to hodilo jaksi "zapomenout" ;) A to jsou presne ty duvody, proc ma Nvidia mnohem lepsi realny vykon ve hrach i v compute. Nvidia inzenyri nastesti nejsou takovi lemmings jako v AMD, aby se orientovali na brute force, neboli cim vic ALU, tim vic Addidas.
Uz jen ten obrovsky cas, ktery v prezentacich novych compute karet sef Nvidie venuje scheduleru, by pro tebe jako pro laika mel byt vykricnikem, ze to asi bude dulezita cast. Cas a vyvoj, ktery scheduleru, branch prediction atd. venuje treba Intel (a u Zenu i AMD - ten jejich AI engine), by melo byt temi dalsimi dvema vykricniky.
Ty mi rikej, ze jsem demagog, jasne. To sedi, od cloveka, co se tu klidne ztrapni, jen aby se pokusil presvedcit skalni fandy AMD, ze nemaji hazet flintu do zita.