z tech testu je jasne, ze propad ve vykonu se konal vyrazne v jedinem pripade a to v rozlisku 1600/1200 a 4xAA, a to z 11fps na 7fps, reknete me kolik z vas hraje hru na 11fps, to je pak slideshow a ne hra, vsude jinde byl vysledek s rozdilem jednoho jedineho fps, takze at si podvadej jak chtej, na rozliseni na kterem se to da hrat a fps bylo vic nes 25 se to nijak zvlast neprojevilo a tedy vubec neni potreba se kvuli tomu nejak vzrusovat a resit to ;-)
Zacatkem bych chtel rici, ze je jasne ze asi neni spravne aby byl vyssi vykon dosazen tady takovym zpusobem. Nicmene ruku na srdce kdo rozhodne o tom jestli to spravny teda je nebo ne. Drtiva vetsina lidi by si toho nevsimla a vesele by to hrala s novejma ovladacema. Pak si ale nekdo vsimne ze tamhle odraz v hladine neni to prave ... ukaze to vsem, a najednou je to pro vsechny nehratelny a nvidia podvadi. Rekl bych ze na podobnym principu funguje aji vyroba treba skodovek RS. Taky vas v te rychlejsi verzi ochudi o par serepeticek v hmostnosti nekolika kg, udelaji neco jinak, z jinyho materialu ... a je o rychlejsi. Tam si to ale vseci pochvaluji. Resit odrazy ve vode je ztrata casu. Zlaty casy 2D her kdy jediny na cem zalezelo byla hratelnost a nadseni cloveka ze hry. Ted je to jen lesteni ebonovejch tycek o tom kdo ma vic FPS.