Hlavní navigace

Názor k článku Pohled na vodní chlazení Radeonu Vega. Uvnitř je rezervoár navíc, OC čipu dosáhlo 1,7 GHz od JirkaK - 2: co přesně by mělo být na PCB...

  • 17. 7. 2017 13:47

    JirkaK

    2: co přesně by mělo být na PCB optimalizované pro hry. PCB jsou jen "dráty" mezi součástkami a jejich "držák"., nic víc, na výkon to má nulový vliv.

    3: vzduchová verze bude poměrně lehká, ten vodník přirozeně těžší, ale nevidím tam výrazný rozdíl mezi jinými referenčními chladiči od AMD.

    4: ten AiO vodník bude mít počítám čerpadlo dimenzované na teplotu kapaliny 50-60°C tak jak jiné AiO vodníky. Kapalina uvnitř nemusí být voda ale něco speciálního, do auta jde nalít destilka, když je to nutné, ale běžně lijete dovnitř nějakou speciální směs. Roztažnost vážně netřeba řešit, i když... do mrazáku bych tu kartu pro jistotu nezavíral.

    5: výkon pamětí - hrubý, závisí právě od taktu a šířce sběrnice, které definují jejich přenosovou rychlost, další aspekt jsou latence... nicméně do hry pak přichází další věci... například komprese atd. Tohle efektivně přispívá k vyššímu výkonu ale reálný výkon pamětí to nemění, jen se přenáší menší množství dat.