„Jednání trvají dlouho, protože společně vyvíjíme obchodní model. Je to úplně jiný svět než IT, protože uvažují v jiných pojmech,“ uvedl Karabina.
Ulož.to by chtělo nabídnout co nejjednodušší servis a nízké ceny, které mají odpovídat tomu, co očekávají uživatelé. A hlavně chtějí nabídnou velké množství hudby, aby si každý našel tu svou. To je třeba problém jinak povedené služby Supraphonline.
„Nechci složitou registraci nebo nutnost mít kreditní kartu, jako je u iTunes. Klíčová je jednoduchost a jednoduchý platební systém. Primárně by mělo jít o webovou službu,“ dodal Karabina.
Prodej hudby prostřednictvím filehostingu není úplně originální myšlenka. Ještě loni měl tyto plány i Megaupload. Hudebníci by mohli vydávat své nahrávky sami, služba Megabox by byla pouze jednoduchou distribuční a silnou marketingovou platformou. O něco podobného se nejspíš pokusí i Ulož.to.