Toto by čistě teoreticky mohlo být zajímavé i pro plynulé přehrávání videa. Člověk by mohl mít zcela plynulý obraz ať už si pustí něco s 24 (24k/1001), 30 (30k/1001) nebo 25 snímky za vteřinu. A fungovalo by to i tehdy, když má video snímkovou frkevenci proměnnou (nejčastěji mix 24k/1001 a 30k/1001 snímků za vteřinu).
Tak o tomhle se nedá říct, že je to elegantní řešení, ale mimo krabici to určitě je. Doufám, že někdo z AMD nebude chtít opisovat a při výběru monitorů (už tak dost těžkém) nepřibude další hledisko. To musí mít 3 paměťové čipy? Nene, jděte na to přes ovladače nebo cokoliv jiného. Osobně u dalšího monitoru zvolím strategii brute force - 60 až 120 fps a nebo se na to celé vykašlu, protože na single gpu jsem nikdy problémy nepociťoval - buď jsem vésync zapl nebo vypl a vše bylo ok když na to ta karta měla:))). Pravda, těch plynulých 25fps bych chtěl vidět, ale stejně by se to mělo řešit nějak víc z gruntu, globálněji, elegantněji...
Staré LCD panely měly odezvu desítek milisekund, bylo to vidět pouhým okem, ale pořád do nich můžeš posílat 60Hz signál a šedesátkrát za sekundu elektronika poslala povel (sub)pixelům. Když nějaký výrobce televizí slibuje 600 Hz díky interpolaci mezilehlých snímků, tak se taky subpixely nestihnou přenastavit, ale elektronika jim nejspíš posílá data 600× za sekundu (nebo je to nějaký marketingový trik?).