Hlavní navigace

Povedená parodie reklamy na Chrome. Microsoft vrací úder Googlu

17. 5. 2013

Sdílet

 Autor: Redakce

V jednom z našich čerstvých článků jsme si lehce rozebrali, jak spolu tvrdě válčí dvě společnosti. Obě jsou gigantické, a to jak z hlediska financí, tak co se počtu zaměstnanců týče. Jejich produkty používají stovky milionů lidí po celém světě. V poslední době byl na ofenzivní vlně spíše Google, když si např. vyžádal, aby Microsoft z Windows Phone Store stáhl aplikaci pro prohlížení videí na YouTube. Na konferenci Google I/O 2013 jsme měli možnost shlédnout propagační video ke Chromu.

Tip: Google chce odstranit YouTube pro WP, zabíjí otevřenost [komentář]

 

Ten totiž podle výrobce používá již přes 750 milionů uživatelů. Google ve svém videu tvrdí, že Chrome zlepšuje web a usnadňuje surfaři život zajímavými funkcemi. Podívejte se na původní reklamu sami:

Microsoft se ovšem videa chytil a vyprodukoval parodii, kde poukazuje na reálné problémy prohlížeče (podle jiného úhlu pohledu nutně o problémy jít nemusí). Trefně poukázal na to, jak Google monetizuje osobní údaje o každém uživateli sledováním. Popis videa tvrdí, že bylo určené pouze pro zaměstnance společnosti. V každém případě končí slovy „Don't get Scroogled“. Líbí se vám? Zastali byste se Googlu?

Zdroj: Chrome Story