LOL, pobavilo. :-D
10Ah baterčička má mít schopnost nastartovat motor auta, co potřebuje baterku se startovacími proudy okolo 700A .. :-DD
Kdyby to někdo zkusil (a ono to náhodou fungovalo), tak se ten plastikový obal rozteče, jak zmrzlinka v horkém červencovém odpoledni. Ale už jen ty pidikontakty na ty fancy jumpstart kablíky jsou limitovány na proudovou zátěž, takže to fungovat nikdy nebude.
U olověných akumulátorů, které jsou vybitější jde při zátěži napětí dolů a po odpojení zátěže se pomalu zvedá zase nahoru. V powerbance je Li-Ion a ten napětí při "nižší" zátěži zvedne nahoru okamžitě. Nižší zátěž nastane v momentě, kdy se startér pohne, už není potřeba tolik proudu. Nejde to opakovat do nekonečna, ale dva pokusy by ta powerbanka dát mohla. Na tomhle principu fungují pomocné startovací zdroje.