Jenže to je právě to: SLA snese všechno. A když už by náhodou ne, tak znám spoustu technik, jakými se zodpovědní manažeři dokážou ze svého SLA vylhat a v podstatě udělat z OLA a navázaného UC jen cár papíru.
Souhlasím ale, že na počátku byla idea čistě finančního rázu - ušetřit na IT. Problémem je to, že firma za UC nemá zájem poskytovat super kvalitní služby, protože to jednak ohrožuje její příjmy přímo (pokud jsou smlouvy postavené na platbách za case), nebo nepřímo ("hele, Pepo, kolego manažere, tady ten systém funguje úplně sám, tak proč platíme tady toho drahého supportéra, který nic nedělá? Nenahradíme ho nějakým levnějším?" - ano takto dnes funguje kindermanagement)
P.S.: ačkoli se to mylně používá, SLA je vnitrofiremní záležitost (typicky mezi IT a businessem), pro vztahy s externími dodavateli se používá UC. ????