Odpovídáte na názor k článku Pozor, díra Meltdown není opravena na 32bitových systémech. Zranitelnost hlásí Qualcomm. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Problém benchmarků je, že většinou měří jedinou operaci. Pokud pustím hru, ona si nejdřív natáhne data do paměti a pak s nimi pracuje bez volání systémových služeb. Pokles výkonu se tedy neprojeví. Pokud ale k oné hře poběží něco na pozadí, třeba komprimace (byť i s nízkou prioritou), ta čas od času zavolá systémové služby, což povede k vyprázdnění TLB a velkému poklesu výkonu. Jenže na tohle benchmarky neexistují.
To stejné i s benchmarky pevných disků - většina jich měří sekvenční čtení, kde když pošlu na systém požadavek načtení velkého bloku dat, systém to zpracuje vcelku a pokles výkonu zas tak významný nebude. Ale pokud budu střídat v rychlém sledu načtení kusu dat a výpočet s nimi, budou dopady zásadní.
Proto výsledky z benchmarků nejeví nijak tragické poklesy, přitom reálné výsledky ze serverů jsou dost alarmující (poklesy výkonu o desítky procent). Dopad bude malý pro single-user scénáře, kde běží typicky jedna zátěžová aplikace. Jakmile ale pustíte víc uživatelů nebo jeden uživatel bude dělat multitasking s více zátěžovými aplikacemi (to je právě ten databázový scénář), půjde výkon do háje.