Musim rozporovat. Hra rozhodne behem sveho behu nedela "jednu operaci". Hra zamestnava GPU, zvukovku, v pripade multiplayerovych sitovku, a v pripade sandboxovych her i disk. Na pozadi bezi zpravidla AV a neprekvapive, cele windows.
Benchmarky pevnych disku testuji samozrejme jak sekvencni cteni, tak mnoho patternu nahodneho r/w. Mas to v tech testech. Co je na techto poslednich testech podivne, ze nektere benchmarky ukazuji rozdily treba 4kB block random read v radech desitek procent. To vypovida spis o jejich metode k pristupu k storage, nez o vykonu disku, ale i to je dulezity parametr. Musi se to overit a zduvodnit.
Samozrejme, ty testy nezahrnuji server load, a uz vime, ze spousta server aplikaci bude mit problem, o tom take neni pochyb. Ale "server" a "desktop" jsou dve ruzne oblasti, mezi kterymi neexistuje korelace, desktop benchmark neni relevantni pro posouzeni dopadu na server aplikace.