Odpovídáte na názor k článku Pozor, díra Meltdown není opravena na 32bitových systémech. Zranitelnost hlásí Qualcomm. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Musim rozporovat. Hra rozhodne behem sveho behu nedela "jednu operaci". Hra zamestnava GPU, zvukovku, v pripade multiplayerovych sitovku, a v pripade sandboxovych her i disk. Na pozadi bezi zpravidla AV a neprekvapive, cele windows.
Benchmarky pevnych disku testuji samozrejme jak sekvencni cteni, tak mnoho patternu nahodneho r/w. Mas to v tech testech. Co je na techto poslednich testech podivne, ze nektere benchmarky ukazuji rozdily treba 4kB block random read v radech desitek procent. To vypovida spis o jejich metode k pristupu k storage, nez o vykonu disku, ale i to je dulezity parametr. Musi se to overit a zduvodnit.
Samozrejme, ty testy nezahrnuji server load, a uz vime, ze spousta server aplikaci bude mit problem, o tom take neni pochyb. Ale "server" a "desktop" jsou dve ruzne oblasti, mezi kterymi neexistuje korelace, desktop benchmark neni relevantni pro posouzeni dopadu na server aplikace.