Hlavní navigace

Práce na integraci sociální sítě Yammer s Office 365 odstartují v létě

20. 3. 2013

Sdílet

 Autor: Redakce

Není sociální síť jako sociální síť. Facebook lidem neslouží stejným způsobem, jakým dělá radost uživatelům Twitter. Existuje ale ještě jiná kategorie, a sice sociální sítě pro korporátní prostředí. Patří k nim také Yammer, který byl loni v červenci odkoupen nikým menším než samotným Microsoftem za 1,2 miliardy dolarů. Od akvizice se mu daří zvětšovat uživatelskou základnu, již v době nákupu přitom platformu používalo přes 200 000 firem. A k čemu že slouží?

Tip: Potvrzeno: Microsoft kupuje „Facebook pro firmy“ Yammer za 1,2 mld. dolarů

Ke komunikaci, sdílení dat atp. Ve skutečnosti Yammer není nepodobný Facebooku, který se ale místo firem zaměřil na spotřebitele. Ačkoli běžný člověk s firemní sociální sítí do styku nepřijde, podniky následují zpráva zaujme a potěší. Microsoft konečně otevřeně promluvil o integraci Yammeru se svými Office 365. Kancelářský software ve firmách představuje více než jen obyčejný Word a Excel. I proto kombinace s robustním řešením dává smysl.

 

Počáteční fáze integrace bude zahájena v létě. Stávající kanál s novinkami SharePointu bude nahrazen Yammerem. K tomuto účelu bude vypuštěna příslušná aplikace pro vložení kanálu. To neznamená, že byste ji nutně museli instalovat. Pokud nechcete, sociální sít můžete v klidu ignorovat. Takovým krokem tedy bude zahájeno slučování produktů určených pro firemní sektor. Časem se dočkáme hlubšího propojení.

Na podzim budou práce pokračovat. Uvedeno prý bude editování dokumentů. Za tyto funkce budou zodpovídat Office Web Apps. Integrace služeb bude načasována tak, abychom novinky spatřili zhruba každých 90 dní – takhle to půjde až do roku 2014.

WT100

Yammer a Office 365

Zdroj: SharePoint Blog via Neowin