Hezké, ale vlastně k ničemu. Dal bych přednost levnějšímu pokrytí hlavních vlakových tratí. I na tak vytíženém úseku jako je tepna Pardubice-Praha se najde spousta hluchých míst, kde internet prostě několik minut chytit nelze. Cestu vlakem by kvůli delší době cesty bylo možné využít i pro práci, to ovšem ale pravě značně ztěžuje kvalita pokrytí.
Hlavní projektový manažer se jmenuje Martin Štrébl - https://www.linkedin.com/in/%C5%A1tr%C3%A9bl-martin-74b675134/
Je to tak, ikdyz pro lidi, kteri jezdi metrem treba hodinu, to jest z konecny na konecnou a jeste s prestupem, muze byt internet v metru zajimavy. Takovych moc nebude, vetsinou lide jezdi z kraje do centra a naopak, sam jezdim sice skoro pres mesto, ale i tak je to maximalne na 30 minut, Praha zase tak velke mesto neni, jak by se nekomu mohlo zdat. Navic jizda metrem ve spicce v natlakovanem metru moc na prohlizeni internetu neni vhodna.
Za to kdyz jedu vlakem a nejen, ze nefunguji data, neda se ani telefonovat a ty 2 hodiny si clovek muze cist maximalne knihu, pokud teda netrpi kinetozou. Nebo-li sedi a cuci, pokud se cloveku nechce spat. Naprd, misto nesmyslne investice do Prahy mohli udelat neco aspon pro hlavni tahy vlaku!
K ničemu je to jen těm, co metrem denně nejezdí. V metru není kam čumět, když se podíváš do okna, tak se tam odráží spolucestující a potkáváte se pak pohledem. Takže každý druhý má v ruce mobil a kouká raději do něj. Navíc kdo pamatuje stav před vybudováním sítě v metru, tak situace byla taková, že signál šlo chytit jen když vlak přijel do stanice a polovinu času z toho jste čekali na signál. A když bylo hodně lidí, BTSka byla přetížená a ani jste se signálu někdy nedočkali.
Ale v metru člověk zas tak dlouho nepobude, aby se to nedalo bez netu vydržet a už vůbec se tam internet nebude používat na něco kreativního, spíš si tam člověk musí hlídat své věci. Přinejlepším si tam studenti cestou do školy na netu budou hledat informace na test/zkoušku. Zato ve vlaku lidé klidně stráví hodiny na cestě, které by se daly skutečně nějak využít. Není to o počtu lidí, co tu službu využijí, ale o tom, kde by byla skutečně užitečná.
jo tak, tady se někdo baví o prázdným vlaku, kde jede pár (cca 20-30) lidí ve vagónu (tzn 100-200 lidí ve vlaku), aby tam byl klid a místo - a všichni tam budou pilně tvořit a studovat
jistě
za to z toho milionu v metru denně jsou všechno jenom debilové, co jedou jenom 5 min a čumí max na tiktok a instáč
nic proti pokrytí tratí kvalitním signálem, ale to bude pěkně drahá legrace se značnejma provozníma nákladama (budování dalších BTS uprostřed ničeho, bez proudu, na pozemcích, na kterejech bude chtít každej vyvařit...) - bylo by to fajn mít, o tom žádná .... možná časem
mezitím bych ocenil signál DOMA ;) a ne abych měl 2 místa se signálem, jedno u dveří, druhý u okna (mimochodem 7min tramvají od Muzea)