Předplatitelů Office 365 Home Premium je milion, Office 2013 prodala 20 milionů

30. 5. 2013

Sdílet

 Autor: Redakce

Spočítejte si, jak dlouho se domácí edice Office 365 na trhu nachází. Balík kancelářských produktů si komerční premiéru odbyl na konci ledna , do Česka pak vstoupil ještě o dva měsíce později . Výhody předplatného u mnoha lidí převáží před potenciálními negativy. Potvrzuje to překonání hranice milionu předplatitelů . Tu produkt zdolal za tři a půl měsíce, což není vůbec špatné na úplně novou značku. (Firmy Office 365 znají déle, teď se ale bavíme o domácím prostředí.)

Nepřehlédněte : Office 2013 vs Office 365: srovnání předplatného s klasickou licencí

V průměru Microsoft prodal od vydání jedno předplatné/licenci za sekundu. V tomto případě již mazaně sčítá Office 365 a Office 2013 dohromady. Z nové generace produktů Office to činí nejúspěšnější vydání kancelářského softwaru, co kdy Redmondští vyrobili. Proč lidé dávají přednost předplatnému před samostatnou licencí? Podle všeho si nejvíce pochvalují právě dostupnost aktualizací.

 

Microsoft plánuje Office průběžně vylepšovat (a činí tak), přičemž předplatitelé mají přístup vždy k nejaktuálnější verzi softwaru. Ani samostatné licenci si nicméně nevedou špatně, právě naopak. Jsou zavedené a od vydání Microsoft udal již více než 20 milionů kopií Office 2013. Kam se ve srovnání s tím hrabe předplatné, že? Jenže u něj má firma zajištěn stálý přísun peněz, tedy i lepší stabilitu.

Při příležitosti oslav zveřejnili také infografiku, kde nastiňují, za jak dlouho se různým softwarovým produktům podařilo nashromáždit milion předplatitelů.

ICTS24

Milion předplatitelů Office 365
Za jak dlouho se různým produktům podařilo shromáždit milion předplatitelů? | Foto: Microsoft

Zdroj: Office News | Neowin