Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Prima představila technické možnosti (ne)přeskakování reklam, spouští kampaň „Nepřetáčej“. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 28. 4. 2022 12:12

    honza

    Tak vždy je zapotřebí pochopit princip podnikání soukromých televizí. Hlavním vysíláním jsou reklamy, a ta ostatní výplň "omáčka tzn. film apod." je pro ně pouze nutná, zákonem limitovaná povinnost. Dalším přínosem, samozřejmě peněz, jsou PP programy tzn. jejich nekonečné seriály. Já se osobně na tento brak nekoukám. Nejsem schopný vydržel abych během hodiny sledoval 25 minut reklamy které běží na všech kanálech zároveň na to skutečně nemám sílu a ani odvahu.

    Takže je zde velký prostor pro službu streamování pořadů na přání za úplatu podobnou Spotify, kde si mohu vybrat jaký žánr a nebo co chci poslouchat/sledovat. Ale tím nemyslím nějaká trapná videa na Youtube atd.