Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Prima představila technické možnosti (ne)přeskakování reklam, spouští kampaň „Nepřetáčej“. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 28. 4. 2022 19:36

    Radek Holeček

    Jo, takhle přesně to ty firmy prezentují. Nikdo to údajně nechce. Ono je to celkem jasné. Když chci za film pomalu tolik, kolik stojí měsíční předplatné, tak opravdu nikdo filmy po jednom kupovat nechce. Kdyby přijali realitu, tak to dopadne jinak.
    Realita je, že dle statistik stráví před televizní obrazovkou průměrný člověk 4 hodiny za den, což dělá cca 120 hodin měsíčně. Tedy reálně by cena jednoho filmu měla být tak 1/60 měsíčního paušálu, což by bylo v řádu jednotek korun.