Hlavní navigace

Pro zábavu i práci. Facebook spustil Workplace a chce, aby mu za něj firmy platily

13. 10. 2016

Sdílet

Zdroj: Redakce

Facebook více než rok budoval zvláštní sociální síť určenou pro vnitrofiremní použití. Prvních 1000 vybraných firem ji už otestovalo, teď je ale Workplace dostupná pro všechny. K dispozici je webová verze i aplikace pro Android a iOS.

Facebook spustil WorkPlace
Facebook spustil WorkPlace

Facebook nastavil cenu 3 dolary měsíčně na uživatele pro firmy do 1000 účtů. Větší korporace mohou mít účty ještě levněji. Neziskovky a vzdělávací instituce mají Workplace zdarma. Každý uživatel dostane neomezený prostor pro ukládání souborů, fotek i videa. Omezené není ani množství vytvořených týmů nebo otevřených projektů. Uživatelé mohou mezi sebou komunikovat textově i pomocí HD videovolání. Správci zase budou mít k dispozici hromadu statistik. Prostředí je pochopitelně zcela bez reklamy a oddělené od soukromých účtů.

Facebook pro firmy míří na již dost nasycený trh. Vnitrofiremní komunikaci dominuje Slack nebo Yammer (vlastní Microsoft). Přesto už získal významné zákazníky jako Renault, Danone, Booking.com či operátory Telenor a Telekom Austria.

 

Zdroj: Facebook