Největší přínos tohoto kroku by měl být především pro hráče. EA může díky dostupným uloženým profilům hráčů zjistit, kde a proč v nějaké určité hře udělali chybu. Jestli je tento level pro hráče moc těžký a tenhle zase moc lehký. A to ani nemluvím o automatickém přenosu chybových hlášek. Dalším bonusem je možnost přenosu uložených profilů do nových verzí hry. Například když si během rozehrané ligy v NHL 11 zakoupíte a nainstalujete NHL 12, nebude problém s dosaženými výsledky v rozehrané lize pokračovat v nové verzi hry.
Do cloudu zatím půjdou jen profily hráčů. Na hraní her v cloudu si ještě nějakou dobu počkáme. Ale i tento krok dokazuje blížící se budoucnost. EA určitě nebude s tímto systémem zůstávat jen u herních titulů, ale zajisté se rozšíří na všechny jejich hry. To ale ještě bude chtít nějaký čas.
zdroj: Fudzilla