Zajímalo by mě, jestli jako mnozí jiní chtějí ten crowdfunding použít primárně pro následné hledání investora nebo to opravdu plánují celé udělat v takto naprosto indie režimu.
Protože, řekněme si to na rovinu, i těch 50k euro je roční plat jednoho kvalitního vývojáře a v praxi to spíš padne na ten dabing, licence a další externí náklady a ten 9člený tým to bude dělat "zadarmo" s nadějí na slušné prodeje v ČR/SK, pokud to získá nějakou publicitu.
Na druhou stranu s takovou "GTA3" grafikou a celkově (zdá se) pojetím, spolehajícím spíše na humor a dialogy než na nějaký špičkový gameplay, tak bych řekl, že to může mít naději i ve finančně minimalistické koncepci.
Akorát teda u jakéhokoli open-worldu bývají zvykem velké průtahy kvůli tomu, že mají autoři příliš velké oči ohledně toho, co v tom světě všechno chtějí mít.
Lineární indie hry mají větší úspěšnost, co se vydání v termínu a splnění slibů o obsahu týče.