Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Prosincové záplatovací úterý přineslo řešení poškozeného Windows Media Playeru. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 12. 12. 2018 19:44

    Jarek1943

    Po stažení aktualizací KB 4471332, KB 890830 a KB4470502jsem naW-Update zadal Restart a po restartu v v historii aktualizací vše zmizelo, aniž by se nově nainstalované aktualizace zobrazily. To se mi stalo již v aktualizaci 3.10.2018 na verzi 1809. Předposlední aktualizace nainstalované aktualizace zobrazila, dnes to vše zmizelo. Zjišťováním , co se z aktualizací nainstalovalo (na programu IObit Uninstaller) jsem zjistil, že KB 890830 se nenainstalovala. Po aktualizaci 3.10.18 na verzi 1809 mám neustále problémy se spouštěním Startu. Trvá to velice dlouho.