Odpovídáte na názor k článku Nvidia: první hra vyžadující GPU s RTX bude v roce 2023. 100% ray tracing až za 15 let. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Ja si myslim, ze to je vse o penezich. AMD ma dobre spocitane, ze investovat do RT HW jeste v ramci Navi by pro ne bylo neefektivni a mozna i ztratove. Nvidia, ktera ma mnohem vice penez, zase muze teto technologie vyuzit jako lakadlo na novinku, co konkurence nema.
Fakt je ten, ze dnesni HW jeste na plnohodnotne RT proste nestaci. Vi to AMD, vi to Nvidia, vi to vyvojari her, kteri RT nasazuji velmi pozvolne.
Kdyby totiz byl dostatecne vykonny HW (alespon FullHD @ 60+ FPS s plnym RT, ktery by dosahoval a prevysoval jak obrazove, tak zvukove kvality dnesnich titulu), vyrobitelny a prodejny v cene dnesniho mainstreamu, zaroven s faktem, ze vyvoj pomoci RT je jednodussi nez pomoci rasterizace, tak by razem byla spousta her ciste jen pres RT.
Kolik her tu mame dnes, alespon s castecnou podporou RT? Jak je to dlouho pro release HW akcelerace RT?