Názor k článku Ray tracing v Battlefieldu V funguje i bez RT jader. Titan V není o moc horší než Turing od tynyt - Zde můžu jen souhlasit. Nejlíp udělali ti, kdo...

  • 3. 1. 2019 8:48

    tynyt

    Zde můžu jen souhlasit. Nejlíp udělali ti, kdo koupili GTX1080(Ti) v době jejich uvedení.
    RTX řada mi přijde jako nadstavená a ještě předražená kaše.
    AMD na to kašle. Má teď kšefty v konzolích a CPU. Grafiky kvůli vývoji procesorů vymačkali jako citrón.

    A co se Raytracingu týká, je to jednoznačně budoucnost, další "level", jako když kdysi přišlo T&L, nebo ještě dávno předtím texturování vektorů. Jenom, a tady se budu od notorických nvidiářů lišit, mi to nedává smysl ve formě "přeoptimalizované", tedy jako pouhý a ještě selektivní doplněk klasické rasterizace. Stojím si za tím, že reálné a použitelné výsledky přijdou až tehdy, kdy tato metoda bude vykreslovat celou scénu, včetně materiálových vlastností jako je lom světla na rozhraní dvou prostředí, vícečetné odrazy, ambientní osvětlení, apod. Jako akceptovatelné řešení vývoje pak považuju to, že se jednotlivé materiálové vlastnosti budou implementovat postupně, nikoli však selektivně. Řešení, kdy se na klasickou rasterizaci aplikuje "plugin" RT, považuju za nekvalitní, nedostatečný - zejména z pohledu realističnosti a venkoncem i náročnosti na vývoj takového prostředí.