Odpovídáte na názor k článku Ray tracing v Battlefieldu V funguje i bez RT jader. Titan V není o moc horší než Turing. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Hledal jsem na youtube něco, co ukazuje GI v celé scéně a ne jen odlesky v BF V, kde skoro nepoznám rozdíl, s/bez RTX. Asi jste viděli RTX demo na METRO EXODUS. Scény z interiéru nebo pod střechou toho autobusu jsou světelně parádní. To už je sakra rozdíl. Ale i když se tam skoro nic nehejbe, tak je kvalita textur, s prominutím, hodně vyblitá a slabej výkon na opravdovou podívanou kazí blikance z denoiseru, kterej má fakt co dělat. Ty textury se ve tmavších místech divně vlněj a nemají žádný detaily. Těším se, až to bude výkonově opravdu reálné dát do velké hry, protože ta grafika je v kontrastech na hony vzdákená všemu, na co jsme zvyklí. Vývojáři budou moci měnit dynamicky polohu i intenzitu světla, odpadne "bejkování" enviromentu", co víc si přát. Už aby to bylo. Bohužel se bojím, že to ještě chvilku potrvá a nekoupím kartu za 30-50 v první vlně, na to fakt nemám a zase takovej blázen do her nejsem. Věřím, že z toho bude jednou mainstream. Ale teď fakt nevím, o co se NV snaží s ohledem na tak drahou věc. Zaplatit od nadšenců další generaci? Asi jo. Na druhou stranu mě štvou čím dál víc i v oblasti profi karet, tam je to předražený nehorázně hodně dlouho. Některý funkce by řada GTX v CADech zvládla taky, kdyby tu podporu v ovladačích zapnuli. Narážím na to, že Nějakej herní Titan dostal nedávno nějaký funkce z profi karet a prej že to nejde. No nevím. Podle mě ty GTX řady pro profi segment dusej, pár věcí by tam asi šlo lépe. 10 let starý maličký Quadro, který nesahá výkonem Pascalům ani po kotníky, mně načte 3D scénu pro rendering do OpenGL 5x rychleji. Fakt nechápu proč dělaj takový rozdíly jen tím, že někde zapnu nebo vypnu podporu v ovladačích, jako ne na všechno, ale bude toho dost. Sorry, to mě fakt sere.