Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Ray tracing v Battlefieldu V funguje i bez RT jader. Titan V není o moc horší než Turing. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 3. 1. 2019 21:42

    HWSpeedy

    Přesně to tam vychází jak jsem si to představoval, že by to mělo fungovat. Na GTX 1080 počítají RT asi přes Direct Compute. Dokonce by mělo jít udělat to čistě sw v ovladačích. A mělo by to být plně funkční, jen ještě násobně pomalejší.
    Jak kdo na jaké kartě vykoná volání DXR funkce je jen a jen na něm a na schopnostech HW a SW. Jen doufám, že se bude používat čisté DXR a ne nějaké proprietální implementace.

    Těm 4 Titanům z jara cca odpovídá i ta rychlost jednoho Titana v tomto testu.