Názor k článku Hra World of Tanks dostává ray tracing. Ale od Intelu a na všech GPU, ne přes Nvidia RTX od HWSpeedy - Marku, vždyť většina z těch haterů ani nemůže...

  • 18. 10. 2019 21:02

    HWSpeedy

    Marku, vždyť většina z těch haterů ani nemůže přes svůj věk pamatovat dobu přídavných matematických kooprocesorů.
    Jinak tato implementace RT přes shadery v DX11 bude z hlediska RTX karet o ničem. Poběží to na nich úplně stejně, leda že by NVIDIA ty shadery přepsala pro RTX grafiky. Možná to tak dopadne, zvláště když je komplet přepisovali doteď po autorech-prasatech.
    Jinak jsem zvědav, kdy přijdou pořádné implementace přes standard DXR, kde si bude moci každý zvolit kvalitu RT a zároveň tam bude například zaklikávátko zda použít HW akceleraci přes speciální RT jednotky. Nebo bude uvedeno, že třeba nejvyšší 3 nastavení budou vyžadovat RT HW. Prostě ať si každý zvolí podle svého a podle možností svého HW. Jak jednoduché.
    DXR kód by byl jeden a dál už by to dělily ovladače zda instrukci zpracovat na procesoru, v shaderu nebo RT jádrech. A dovedl bych si představit, že se znovu objeví samostatné akcelerátory, tentokrát pro RT. Případně jako druhá klasická grafika.