Názor k článku Hra World of Tanks dostává ray tracing. Ale od Intelu a na všech GPU, ne přes Nvidia RTX od Jan Olšan - Ten CPU kód pro BVH traversal není v...

  • 18. 10. 2019 21:36

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Ten CPU kód pro BVH traversal není v rámci shaderového kódu, takže by ho asi Nvidia nemohla ve vrstvě ovladačů nahrazovat jako se shadery. Na tom, co je ve shaderech, už zase ty RT pokud tomu správně rozumím nemají moc co akcelerovat.

    Tady by to spíš vypadalo tak, že by s nima Nvidia šla do partnerství, v kterým by se pak udělal separátní implementace toho, co teď dělá to Intel Embree, na RT jádrech Nvidie - teda port na jejich DXR/RTX systém. Jestli se něco takového stane, asi záleží na tom, jestli se oběma stranám do toho bude chtít jít, technicky by to určitě jít mělo, jen jestli by byla vůle/chtění.