Názor k článku Hra World of Tanks dostává ray tracing. Ale od Intelu a na všech GPU, ne přes Nvidia RTX od mikymauz - Netuším, v čem je problém. Tato hra s...

  • 21. 10. 2019 13:08

    mikymauz

    Netuším, v čem je problém. Tato hra s touto rt fíčurou pojede na všech počítačích, pod DX11, bez ohledu na to, jestli mají RTX grafiku nebo ne. Je to dle mého podobné tomu, co už delší dobu má Nvidia v rámci Gameworks pod názvem HFTS. A podle testů je vidět, že i za tuto fíčuru se pochopitelně platí výkonem (fps spadnou na cca 60%). S tím rozdílem, že tu asi nebude těžký hejt, protože to není od Nvidie ;) A pokud má někdo problém s tím, jestli mu to bude/nebude vytěžovat RT jádra u Turingů, tak to ani ta fíčura v Gameworks, počítám. Spíše se podívejte na to, jak jedna poměrně chabá rt fíčura zaklekne na výkon. Řekl bych, že tohle bortí takové ty ideje, že někdo jiný udělá nějaký super rt, co pojede min. v rtx kvalitě/fps přes normální shadery. No možná udělá, akorát že ty shadery nebudou shadery, bude to vyhrazený pro rt výpočty a bude se to třeba jmenovat jinak než RT ;)