Mám letité Krakeny 7.1 a musím se přiznat, že oproti staré desce nebo low-endovému zařízení hrají solidně, navíc mají celkem solidní mikrofon (ale ten Synapse...), akorát je třeba zainvestovat do náušníků (pasují např. Audio-Technica M40x), protože ty tovární jsou naprosto příšerné.
Teď už pár měsíců funguji každodenně s kombinací Asus Xonar U7 MkII a Audio-Technica MSR7 a jsem naprosto spokojený. Gamer sluchátka jsou fakt jen na gaming, ale ne na poslech hudby. Bez výjimek.
Pět měničů v jedné mušli? To zase bude v álejích nablito.
Ale vážně, je pěkné, že se snaží Razer jak telefony v číně hrát na více jader = více adidas, ale normální, kvalitní, stereo sluchátka poskytnou lepší podání prostoru než tahle příšernost s odpadním zvukem.
Sám jsem zvědav spíš na Logitech, který v poslední době zkupuje firmy zaměřující se na audio, zatím jsou jejich sluchátka taky neskutečný odpad, ale možná se to do budoucna danými akvizicemi zlepší.
PS: Od Windows 10 Creators update je možnost zapnout na čemkoliv virtualizaci pro sluchátka (Windows Sonic) a připadně dokoupit ve Windows store i Dolby Headphones deformaci.
Na náhlavní sluchátka mi to nepřijde jako nic hrozného. Věhlasné Ultimate Ears UE 18 Pro mají 6 měničů v každém monitoru. (Uznávám, že je blbost srovnávat Razer s UE, ale ten koncept není ve světě audiotechniky vůbec nic nového)
Kdyby Razer všechno správně naladil, tak by si z toho lidi stříkli do šasí, ale takhle to budou jen předražený sluchátka, který rozválcují libovolný "negamerský" sluchátka za zlomek ceny.
Nápodobně, neznám ani jeden model od prémiových výrobců. Stax, Audeze, Fostex, AKG, nikdo s tím neztrácí čas.
Vysvětlení je totiž možná ve fyzice, v IEM jsou dráhy od všech měničů srovnané na stejnou vzdálenost (např. jak se to dělá u automobilů s výfuky), aby nevznikaly problémy se zvukem v závislosti na čase. U náhlavních sluchátek nic podobného nejde, protože velikost mušle, relativně k velikosti měniče, takovou věc nedovolí.
Tím spíš se Tiamatů nedotknu ani dlouhou tyčí.