Internet Explorer 8 obsahuje SmartScreen a InPrivate filtr schopný zabránit krádeži osobních informací a dat (přičemž dle jedné z reklam je pomáhali vytvořit legendární stvůry Bigfoot, Nessie a Yeti).
V nejnovější reklamě se Microsoft snaží napodobit internetové podvody v reálném životě. Za předání osobních informací slibuje fiktivní banka založení účtu s příspěvkem 500 dolarů (tedy kolem 10 388 Kč), přičemž překvapivě mnoho lidí příliš neváhalo s předáváním osobních údajů.
Zatímco v první části reklamy požadovali "obvyklejší" věci, jako číslo sociálního zabezpečení nebo PIN k platební kartě, v druhé se začali uchylovat k mnohem bizarnějším položkám: vzorky vlasů i provedení DNA skenu. Obě části zakončují jedinou myšlenkou - takové podvody se dějí neustále online a IE8 jim dokáže zabránit.
Zdroj: Windows Team Blog