Se spoty původně vyrukoval izraelský web Techit.co.il, tudíž se skutečně nejedná o žádné oficiální uvedení. Ani kvalita videí není skvostná. Délka žádného nepřekračuje jednu minutu. Obvykle však dosahuje přesně 30 či 60 sekund, v tomto se uvedené spoty vymykají standardům. Snad se z nich nevyklube povedený výtvor nějakého domácího nadšence.
Podotýkám, že reklamy v drtivé většině předvádí Windows 8 na tabletu, nikoli na klasickém počítači. Jen tak dokazují, že Windows 8 se zaměřují na dotekové prostředí, které by mělo desktop postupně vytlačit. Desktop se zde objevuje minimálně, především v souvislosti s prací. Právě k práci se bude nadále hodit nejlépe. Ostatně, Office 2013 budou rovněž primárně zaměřená na toto klasické prostředí.
Z úplně jiného soudku je pak parodie na reklamu na Internet Explorer 9. Tu si dovolíme přidat na odlehčení. Abyste ji ocenili, musíte ovládat anglický jazyk. Jedině pak si vychutnáte komentáře, podtitul, dokonce i písničku hrající na pozadí. Původní verzi spotu najdete na YouTube v kanálu IE. Ta je vysoce profesionální a nám připadá povedená. Co ale ona parodie? Ani ta nepatří k nejhorším.
Zdroj: Neowin