Odpovídáte na názor k článku Režim „Kiosk mode“ byl objeven ve Windows 8.1 Pro Preview Build 9374. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Přijde mi to dnes už celkem logické, že použili osmijádrové CPU (nějaké jadérko sežere případné pohybové ovládání, ale i tak...), i tu architekturu bych pochopil, ale 1,6GHz? Jsem opravdu zvědavý jak se budou chovat porty z takových strojů. Osobně bych byl rád kdyby to dopadlo jako např. s Metro 2033 a Rage, kde i k nadupané grafice stačí slabé (v single i multithreadu) CPU, protože grafika se většinou mění snadněji než CPU (+většinou deska a RAM). CPU bude potřeba silnější jen v multithreadu což je jedině dobře kvůli spotřebě CPU a chudákům majitelům notebooků, kam je efektivnější (z hlediska nárůstu výkonu při stejné nebo nižší spotřebě) narvat nízkotaktované čtyřjádro než vysokotaktované dvoujádro. Říkám to pořád, že nejeefektivnější cesta k vyššímu výkonu na křemíku vede zatím jen skrze navyšování počtu jader a adekvátní podpoře v SW. Aspoň nebudou vznikat single thread zrůdy jako WoT...