Hlavní navigace

Názor k článku Režim „Kiosk mode“ byl objeven ve Windows 8.1 Pro Preview Build 9374 od siddhi - <span style="color: #333333; font-family: Tahoma, FreeSans, 'Lucida Grande...

  • 22. 1. 2013 20:09

    siddhi (neregistrovaný)

    "Co se operační paměti týče, Rambus tentokrát ostrouhal a Playstation 4 ponese 4 GB paměti GDDR5. To je poměrně málo a vývojáři nepochybně narazí na limit kvality textur a vzdálenosti, na jakou je možné je vykreslovat. Díky tomu, že operační systém nevyvíjí Microsoft, si tento z paměti ukrojí pouze kolem jednoho gigabajtu"


    Nevím teda ale ve Vámi uváděném zdroji Eurogamer.net je psáno, že z tych 4GB bude natvrdo 512MB rezervováno pro OS.  Takže pro hru zbývá 3,5GB a pokud navíc půjde skutečně o rychlé GDDR5 tak si nemyslím, že by mnělo jít o nějakou velkou brzdu. V každém případě jsem nepochopil spekulacím na VG247, kde přisuzují 1GB pro OS u Sony a neuvěřitelných 3GB u MS. Co by to byl proboha za OS který by zabral 3GB v operační paměti. To by museli být naprostí blázni u MS, něco takového stvořit. Už ten 1GB se mně nechce věřit. Jde o jednoduché, specifické a dosti "hloupé" OS.


    Opravdu s takovou mám strach, že z toho vzniknou složité (a tím pádem poruchové) systémy, které uplně popřou původní myšllenku konzole jakožto jednoduchého jednoúčelového zařízení. S takovou začínám čím dál tím víc fandit Steamu s jejich Steam Boxu a vůbec jejich aktivitám na Linux platformně.