Viz moje odpověď vejš. Ten první odkaz udává jak 11, tak 8, a ta 11ka je asi chyba. (ctrl-f "CL_DEVICE_MAX_COMPUTE_UNITS")
https://compubench.com/device.jsp?benchmark=compu20d&os=Windows&api=cl&D=AMD+Ryzen+7+2700U+with+Radeon+Vega+Graphics&testgroup=info
Koukni tady, pro Radeon Vega 10 se uvádí taky jak 11, tak 8. (Tady bude blbost ta osmička).
Vždyť to sedí, ne? Radeon Vega 8 - 10 - (12?) - ... - 56 - 64.
Jediný, v čem je problém je, že předtím začali nešťastně pojmenovávat čipy "Vega 10" a tak (mimochodem oficiálně to číslo 10/11/12 znamená pořadí, ne výkon). Ale to se používá jenom pro ty GPU, ne pro celou kartu (kde se to dá poznat podle toho, že je tam v názvu Radeon).
Jinak kdyby nebylo tohohle problému, tak mi to přijde asi jako nejlepší značení, co tu zatím bylo, protože je z názvu modelu jasné, jaká verze GPU (jak moc ořezaná nebo plná) je uvnitř. To žádnej jinej systém zatím nedělal.
U karet AMD Vega je to přeci 56 a 64 (Compute Unit).
https://en.wikipedia.org/wiki/Graphics_Core_Next#Compute_Units
Na VideoCardz to maj prohozené, ale to je skoro určitě blbost.
Co je asi spletlo: Jeden z těch CompuBenchů uvádí u Ryzenu 5 s Radeonem Vega 8 tu hodnotu Max_Compute_Units na dvou místech, jednou 8, jednou 11 (a to bude asi chyba, logicky to dává smysl ta osmička).
U toho R7 s Radeonem Vega 10 je v tom záznamu uvedené Max_Compute_Units 11, takže tam to sedí.
HD 620 je ta základní verze (GT2), proti ní by to určitě mělo být výkonnější, ale to limitování chlazením/spotřebou tam pořád bude. Mělo by to být rychlejší než ty dnešní 28nm verze, ale jak přesně, to nevím. Plus proti Intelu výhoda, že ovladače mají optimalizace a opravy pro hry.