Vysvětluje to tím, že nasazuje nový systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), který má urychlit obsluhu klientů i zavádění nových služeb. „V dubnu jsme začali se zjednodušováním nabídky pro zákazníky s předplacenou kartou, nyní chceme stejným způsobem pokračovat u rezidentních klientů,“ říká Dana Tomášková, ředitelka marketingu T-Mobile pro segment domácností, a dodává: „Téměř všichni zákazníci si dnes při prodlužování smluv volí některý z nejnovějších tarifů S námi – obsahují neomezené volání, SMS i data za dostupné ceny, a jsou tak pro ně celkově výhodnější než starší tarify.“
T-Mobile slibuje, že zákazníkům, kterých se bude změna týkat, nabídne za zhruba stejnou cenu, jakou platí teď, více služeb a výhod. Nový CRM bude T-Mobile nasazovat až do poloviny příštího roku, v létě 2015 proto staré tarify definitivně zmizí. Operátor se dotčeným zákazníkům ozve s novou nabídkou, ale kdo nechce čekat, může přejít okamžitě, a to prostřednictvím samoobsluhy, infolinky nebo s asistencí na prodejně.
Zdroj: T-Mobile