Pro obě strany to je určitě výhodný krok. Operátor si zajistí pravidelnější příjem a zákazníkovi se nestane, že by si nutně potřeboval zavolat, ale nemohl kvůli nedostatečnému kreditu. První varianta, dobíjení kreditu platební kartou prostřednictvím zabezpečeného hlasového automatu je dostupná na telefonním čísle *19 a nevyžaduje žádnou registraci. Samozřejmostí je i následné potvrzení o dobití kreditu.
„Platební kartu má dnes téměř každý, stejně jako mobilní telefon. Nyní je možné přednosti obou spojit a předplacenou O2 kartu dobít prakticky odkudkoliv prostřednictvím jednoho krátkého telefonátu,“ říká Petr Matějovský, ředitel segmentu mobilních hlasových a datových služeb společnosti Telefónica Czech Republic.
Druhá varianta je dostupná na zabezpečeném portálu O2, kde si zákazník může nastavit automatické dobíjení zvolené částky, když kredit klesne pod 50 Kč. K tomuto účelu je nutné zaregistrovat si svou platební kartu na zmíněném portálu (za registraci získá zákazník 20 % kreditu navíc k prvnímu dobití).
Zdroj: TZ