Názor k článku S RTX 4000 přichází Nvidia DLSS 3. Nová generace AI upscalingu generuje snímky, obchází limit CPU od Honza1616 - Technologie zajímavá ale stavěná primárně pro pomalou scénu...

  • 22. 9. 2022 17:19

    Honza1616

    Technologie zajímavá ale stavěná primárně pro pomalou scénu a taky bude záležet kolik fps máte v základu.
    Při 60 snímcích +50% domyšlených snímcích tam budou vidět vady.
    Ale při 240 snímcích kdy ten obraz je sám o sobě už tak rychlý a přidáte k nim třeba zase 50% extrapolovanych, by se takové vady uz mohly v té rychlosti začít ztrácet.
    Navíc pokud bude mít grafika dostatečně velkou zásobu reálných snímků, tak o to přesnější mohou být ty extrapolované, viz článek....

    A jsou hry kde to fakt ničemu vadit nebude. V kombinaci s lidmi jako já, kteří hrají třeba ETS2, DayZ, StarCitizen.... a chtějí i v takových titulech mít max. FPS při nejvyšších detailech, nějaké duchy sem tam překousnou,

    Pak už záleží na uživateli a jeho preferencích, co jeho oko dokáže zachytit a a jestli raději sníží DLSS 3.0 na nižší stupeň

    Nicméně i kdyby se DLSS 3.0 úplně vypnuli, tak dvojnásobný nárůst výkonu bude i tak pořád dobrý, doba kdy byl výkon jen 1,2x násobku předchozí generace, je naštěstí pryč.

    Ale těch 400-500% výkonu bych v některých hrách chtěl vidět , možná je AI trénovaná právě na těchto titulech když si Nvidia tak moc věří ukázat takový obraz