Odpovídáte na názor k článku S RTX 4000 přichází Nvidia DLSS 3. Nová generace AI upscalingu generuje snímky, obchází limit CPU. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Technologie zajímavá ale stavěná primárně pro pomalou scénu a taky bude záležet kolik fps máte v základu.
Při 60 snímcích +50% domyšlených snímcích tam budou vidět vady.
Ale při 240 snímcích kdy ten obraz je sám o sobě už tak rychlý a přidáte k nim třeba zase 50% extrapolovanych, by se takové vady uz mohly v té rychlosti začít ztrácet.
Navíc pokud bude mít grafika dostatečně velkou zásobu reálných snímků, tak o to přesnější mohou být ty extrapolované, viz článek....
A jsou hry kde to fakt ničemu vadit nebude. V kombinaci s lidmi jako já, kteří hrají třeba ETS2, DayZ, StarCitizen.... a chtějí i v takových titulech mít max. FPS při nejvyšších detailech, nějaké duchy sem tam překousnou,
Pak už záleží na uživateli a jeho preferencích, co jeho oko dokáže zachytit a a jestli raději sníží DLSS 3.0 na nižší stupeň
Nicméně i kdyby se DLSS 3.0 úplně vypnuli, tak dvojnásobný nárůst výkonu bude i tak pořád dobrý, doba kdy byl výkon jen 1,2x násobku předchozí generace, je naštěstí pryč.
Ale těch 400-500% výkonu bych v některých hrách chtěl vidět , možná je AI trénovaná právě na těchto titulech když si Nvidia tak moc věří ukázat takový obraz