Jojo - tolik k prvnímu odstavci... AMD si nadělalo do kalhot a do vlastního hnízda a táhne se to s ním. Myslím si zkrátka, že největší díra je právě orientace na jiný segment trhu, AMD by mělo bušit srdíčko hlavně pro nekomerční sféru, na tom by měli stavět (HPC-Titan-mistrovský tah). Je to ten největší paradox (Intel+nVidia), sice se to krapítek lepčí (protože to bude nutné - jejich ARM plány), ale je to takové jakože bokem - chce to stát na pevných nohách primárně zde.
Byl to záměr :-P Je libo kopr_ovku??? Dej se na marketing!
A já mám koopřivku... :-P
Fakt srry, nechci být válečný štváč, ale lezou mi krkem - je libo 3D gril? Nebo záplavu produktů u Intelu, které jsou si podobné jako vejce vejci, liší se o 100Mhz, kdy výkonnější model je levnější, než níže taktovaný, kdy dochází k paradoxům kdy i5K konkuruje i7...? Je libo matení jazyků a podfuky?
Nikde nevidím smysluplnost a solidní marketing - buďme rádi, že schizofrenie není nakažlivá (i když nejeden by se z toho pomátl).
Navrhuji snížení počtu neužitečných idiotů, navrhuji občanskou iniciativu zamenšímezerymezislovyařádkyaprotistínovaným3Dgrafům!
Aha, aha, takže AMD je vlastně úplně v pořádku...
A mé výtky, nalezené mezery a chyby vyplývají asi z poruchy mého kognitivního myšlení...
Ďakujem za rozhovor...
Smířlivějším tónem, zkusím: Já netvrdím, že opravdu schopný marketing může být užitečný (už jen znalost "jak přeložit plebejcům technické informace"), ale poslední dobou se marketýři spoléhají jen na "matení jazyků" (kdo s čím zachází...). Největší špeky AMD jsem vychytal už v jednom minulém příspěvku a myslím si, že marketingu a prodejům by opravdu více pomohlo, kdyby najali kapacitu přes other OS/opensource a soustředili se na podporu v této oblasti
tak je spousta věcí, které jsou objektivně horší a nevýhodné a jsou prodávanější než výhodnější a lepší věci. To nic nevypovídá o vlastních produktech ...
V ideálním světě by prostě byl prodávaný jen ten nejlepší jediný produkt a ostatní by se museli opradu snažit jeje překonat, v současném světě stačí mít horší produkt, dobře ho "zabalit" a najdeš dost lidí (někdy i většinu), kteří si ho koupí i když objektivně všechna fakta mluví pro jiný produkt ... tento stav určitě není dobrou vizitkou, ale to je tak asi vše, co s tím můžeme dělat.
Tak mi teda vysvětli, jak z tvého prvního příspěvku má člověk pochopit že mluvíš o AMD. Každej normálně chápající člověk tvůj příspěvek pochopí tak, že lidi z marketingu nejsou absolutně potřeba a že to jsou pouze darmožrouti firmy. A následně tvrdíš něco jiného. Když měníš názory podle toho jak vítr fouká, tak se nediv že ti někdo napíše, že si máš o dané problematice neco zjistit, .