Moznosti su 2. Bud tie ovladace napisal Apple sam alebo zaplatil AMD, aby im ich dodali. Druha moznost je pravdepodobnejsia. Obe moznosti znamenaju, ze tie ovladace nie su volne dostupne.
Kazdopadne, ovladace pre PS4 urcite poskytne AMD. Ludia zo Sony sa uz vyjadrili, ze poskytnu vyvojarom rozsirenejsie moznosti ako obsahuje DX11 a poskytnu aj priamejsi pristup na "zelezo".
he he he
tento vyrok si asi zachovam:
"OS Xbox One je ořezaný Windows 8 s DX11 a vším, co k tomu poatří a u PS4 je krajně nepravděpodobné, že tam poběží něco výrazně odlišného od Windows, co by komplikovalo situaci vývojářům. Tudíž je zcela evidentní, že z optimalizací pro x86 CPU a DX11 GCN v konzolích budou těžit i jejich PC verze."
autora asi kazdy ddobre pozna :)
Wine není emulátor - je to vrstva API z win... Funguje to asi tak, mám-li ti to vysvětlit v příměru ke tvé Amize (Amiga OS??? nezkoušel jsi?), jakoby jsi měl Amigácký čip přímo na desce (či podobně jako v případě prvních PS3 <- PS2 hw) tvého počítače. Je to přímá cesta API->hw... Bohužel jaksi není možné očekávat, že bude na stejné úrovni jako nová windows (bakaný Makrohard) - na nové technologie, standarty je nutno si počkat. Efektivita/výkon pak klesá jen proto, že máš spuštěná v podstatě dvě API (Unix/linux+wine) - z prostředí win známá virtualizace... Lecco se ale může změnit, protože "někdo" (prostorově špatně řešený klučík) na tom může mít svůj zájem...
Přesto částečně přidám vody na tvůj mlýn případné problémy se netýkají grafiky, nebo výkonu - to jsou marginální potíže, větší potíže jsou ze strany zvuku (muzikant), tady je to horší...
No, vzhledem k tomu, že jde x86-64 konzole, je velmi pravděpodobné, že se dočkáme "hacku" co nevidět - aby jsi se pak nedivil, až příjdeš k nějakému "špatně prostorově řešenému" klučíkovi, který na tom bude pařit za pomocí libovolného ovladače cokoli a na tvé vyžádání ti ukáže nejnovější verzi dx...