"Apple nabízí rozlišení 1280 × 800 u třináctipalcových, 1440 × 900 u čtrnáctipalcových a 1920 × 1200 u sedmnáctipalcových modelů"
Jen upřesnění:
13" macbook air má 1440 na 900
žádný 14ti palcový apple nemá, u 15ti palcového se dá vybrat jestli 1440 na 900 nebo 1680 na 1050.
Přeji hezký víkend.
A to vás nikoho nenapadlo, že pro hry a jiné náročné aplikace bude grafika počítat obraz v 1440x900 a každý jeden grafikou vypočítaný pixel se na displeji zobrazí ve čtveřici sousedních pixelů (tj. faktor 1/4)? A pokud k tomu přimontují nějaké HW vyhlazování, bude to vypadat naprosto parádně s minimálním dopadem na výkon. Ve 2D bude grafika počítat komplet všechny pixely s faktorem 1, tam je výkon dostatečný a ostrost písma se vždy hodí.